2012. június 23., szombat

7.Fejezet

Rami szemszöge:

Miután elköszöntem Lilitôl, hazafelé indultam. Aztán tettem pár lépést, és úgy döntöttem mégsem, inkább leülök a tónál. Annyi minden kavargott a fejemben, szerettem volna kicsit egyedül lenni, és gondolkodni.
Azon filóztam, milyen fura volt ezt a történetet elmesélni úgy, hogy valaki ennyire lebecsüli és szürke kisegérnek érzi magát. Ez a lány egyáltalán nincs tisztában az erotikus kisugárzásával.Azt hiszi, minden pasi a deszka vékony lányokat kedveli. Önbizalomhiánya van a súlya miatt, pedig nem kövér, csak formás a megfelelô helyeken. És a legtöbb pasi úgy van a cicababákkal, mint a zsiráffal: szép, szép, de haza nem kellene. Vagy ha mégis, akkor is csak egy-két éjszakára, vagy villogni vele a haverok elôtt. Én igazából nem tudom elképzelni, hogy egy csontsovány nô legyen a gyerekeim anyja. Akinek fontosabb az alakja, a kinézete, mint a saját gyerekei. Vegyük például Hannát. Na, ettôl a nôtôl szó szerint kiráz a hideg. Már kezd idegesíteni, hogy folyton Lilit szekálja. Mondjuk ôt sem kell félteni, képes megvédeni magát. Félénknek néz ki, de szája van jó nagy. Mekkora volt már az a pofon, amit Hannának adott. És még örülhet, hogy ennyivel megúszta. Ha Lili józan lett volna, tuti kikaparja  a szemét. Viszont szemét húzás volt Hanna beszólása.Bár Kimit is hibáztatom, hogy nem cáfolta meg. Nem vagyok ugyanis teljesen meggyôzôdve arról, hogy tényleg közösen tervelték volna ki a dolgot. Remélem, az öcsémnek ennél több esze van. Sokszor már ott tartok, hogy inkább elmegyek otthonról, ha tudom, hogy Hanna nálunk van. Egyszerûen nem bírom már elviselni. Bár azt az arckifejezést soha nem fogom elfelejteni, amikor Kimi leemelte Lilit az asztalról és táncoltak. Hanna biztos volt benne, hogy Kimi kiröhögi Lilit, de hatalmasat koppant. Lili Kiminek táncolt, és Kimi ezt tudta. Láttam, hogy az öcsémnek tetszik a dolog. Izzott, szikrázott közöttük a levegô. Ezt mindenki észrevette, aki a teremben volt. Nemcsak Kimit, engem is elbûvölt. És a híres "Jégember" is elvesztette az eszét, nem bírt a vérével. Elkábította az a kettôsség, ami a lányból áradt: elôször ártatlan, félénk, bájos kislány, majd hirtelen szenvedélyes nô, egy érzéki démon. De akkor este Kimit a szenvedély ragadta magával. Pedig Lili csak táncolt. De a teste bûnre csábított, mintha azt mondta volna: "Gyere, nyújtsd ki a kezed! Ha akarsz, a tiéd vagyok!" És Kimi olyan szépen evett a Lili tenyerébôl, ahogy az a Nagykönyvben meg van írva. Elég volt belenéznie a csillogó, zöldeskék szempárba és a drága öcsém elveszett. Nem gondolkodott, ösztönösen kivette a csatot Lili hajából. A lány meglepôdött, kíváncsian pillantott Kimire, majd akaratlanul megnyalta kiszáradt ajkát. Csak egy öntudatlan mozdulat volt a részérôl,de Kiminek ez lett  a végzete, elôtört belôle az állat. Megmarkolta Lili fenekét,csípôjét a csipôjéhez szorította és vadul megcsókolta. Ettôl a csóktól az én vérem is felforrt. Nagyokat nyeltem, hogy elfojtsam a vágyamat, hogy ne tépjem ki Lilit Kimi karjai közül és ne én fejezzem be, amit az öcsém elkezdett! Igen, abban a pillanatban irigyeltem Kimit.
De így utólag visszagondolva rájövök, hogy nem vagyok normális. Mert ha egy picit figyelek Lilire, tudom, hogy ö az öcsémért epekedik. Látom a mozdulatain, érzem a szavain, ahogy róla beszél, elárulja a tekintete. De hallom a ki nem mondott szavakat is, hogy bizony kutyául szenved miatta. Ezért menekül minél hamarabb Budapestre.Mert nem tudja mihez kezdjen az érzéseivel. Nem tudja, hogy rejtse el a fájdalmát, hogy megalázták, hogy a lelkébe tiportak.Amikor Hanna azt mondta, hogy ez csak játék Kimi részéröl, egy pillanatra lehunyta a szemét. Csak egy másodperc volt, de utána könnycsepp csillogott a szempilláján. Nem értette, hogy lehet valaki ennyire kegyetlen. Most látom csak, hogy egyetlen szóval milyen könnyen össze lehet törni egy másik ember álmait, vágyait, reményeit. És a boldogság, reménykedés helyett, csak vérzô sebek maradnak. De Budapesten Lili megnyugodhat. Olyan emberek veszik körül, akiket gyerekkora óta ismer, akikben megbízik. Ott nyugodtan sírhat, tudja, hogy nem fogják kinevetni, megértik. És segíteni fognak a felejtésben is, mert biztos ezt akarja. De én nem fogom engedni. Minden erômmel azon leszek, hogy ne felejtse el az öcsémet. Mert van olyan érzésem, hogy Kimi sem közömbös. Lehet, hogy nôcsábász, de elég rég ismerem és állíthatom, ennyire még soha ne jött tûzbe egy nôtôl.
Most már csak egy tervet kell kieszelni.  Valahogy ki kellene ugratni a nyulat a bokorból. Mert ugye ha valami nem megy magától, rá kell segíteni. És itt jövök én a képbe. Abban biztos vagyok, ha áradozni fogok Lilirôl, Kimi elzárkózik. De ha megtiltom neki, hogy találkozzon Lilivel, nyert ügyem van. Ugye mint tudjuk, a tiltott gyümölcs mindig édesebb. Lilit pedig ráébresztem, hogy mennyire vonzó.Helyrerakom kicsit az önbizalmát. Tudom is, hogy fogom kezdeni. Felhívom Lilit, és elmegyek a magyar nagydíjra. Természetesen Kimi tudta nélkül és pár nappal korábban. Féltékennyé teszem Kimit.
Na, most hogy ez megoldódott, van még valami, ami nem hagy nyugton. Lili azt állította, hogy bírja az italt. De akkor hogy a francba lehetett mégis ennyire kiütve. Illetve ez nem is a megfelelô szó, mert nem is mondhatnám hogy hullarészeg volt. Mindenkivel normálisan elbeszélgetett, de az hogy nem emlékszik semmire, kicsit fura. Azt mondta, hogy egy hódolójától kapott koktélt. De Anitán, Kimin, rajtam és Hannán kívül nem ismert senkit...
Ó basszus, hogy ez nekem nem jutott hamarabb eszembe. Hanna és a bosszú. Remélem, Kimi nem volt benne. De ha az ellenkezôje lesz igaz, nem teszi el, amit tôlem kap.
Rohantam haza, reméltem, hogy otthon találom az öcsémet. Berontottam az ajtón,majdnem felborítottam anyut.

-Rami, te normális vagy? Miért nem lehet azon az ajtón nyugodtan bejönni, miért kell betörni?

-Bocs anyu, de van valami fontos, ami nem várhat! Kimi itthon van?- nem igazán vártam meg a választ, rohantam fel a lépcsôn, egyenesen Kimi szobájába. Kopogás nélkül nyitottam be.

-Kimi, azonnal be...

Hoppá, Kimi nem volt egyedül. Épp Hannával voltak az ágyban. De én nem zavartattam magam, nekem ez fontosabb volt. Mondjuk, nem is vettek észre, annyira belemerültek a dolgokba.

-Kimi, azonnal beszélnem kell veled. Négyszemközt!

Kiminek ekkor esett le, hogy ott vagyok. Gyorsan magukra húzta a takarót, Hanna pedig visított, mint egy újévi kismalac.

-Rami, nem veszed észre, hogy zavarsz?-kérdezte gúnyosan.-Hanna ne visíts már, Rami látott már meztelen nôket. Nem várhat, amíg végzünk? Mi van ég a ház?

-Nem,nem várhat.-tûnteôen keresztbe raktam a kezem, hogy márpedig én innen nem mozdulok, amíg nem mondom el, amiért jöttem.

-Rami, nem látod, hogy nem érünk rá? Különben ez a Kimi szobája. Kifáradnál? -na ez a pofátlanság teteje, amit Hanna megenged magának.


-Hanna, mit nem értesz? Elszótagoljam? Kicsim el vagy tévedve. Lehet, hogy ez a Kimi szobája, de még a mi házunk, és én is itt lakom. Veled ellentétben. Szóval, emeld fel a segged, és nyomás..


Kimi rájött, hogy valami gond van, mert nem szólt semmit. Hanna pedig kelletlenül felöltözött, szólt Kiminek, hogy majd hívja és lelépett.


-Na mi van? Mit akarsz?


-Tudnom kell valamit. De ne próbálj meg átverni, mert nagyon megütlek. Nem fog érdekelni, hogy a testvérem vagy. Szóval a múltkori buliban, nagyon jól tudod, hogy melyikrôl beszélek, tettek valamit Lili italába?

-Rami, te ilyen hülyeség miatt törtél be a szobámba? Mit foglalkozol még mindig azzal a csajjal? Különben is mi vagy te, ügyvéd?

-Téged az ne érdekeljen, hogy miért foglalkozom vele.Csak válaszolj a kérdésemre.

-Ha annyira tudni akarod, én nem tettem bele semmit.

-Ès Hanna?

Csend, nem szólt semmit.

-Szóval igen. És te tudtál róla? Hogy tehetted?

-Jaj, Rami ne csináld már a cirkuszt. Igen, Hanna tett valamit a koktélba. De ezt csak késôbb árulta el, akkor meg már mindegy volt. Mégis mi az ördögöt kellett volna csinálnom? Vettem volna ki az italt a kezéböl, hogy. "Bocsi, ne idd meg, mert hülye leszel"? Különben is Hanna azt állította, hogy csak valami gyenge bódító és másnap nem is fog emlékezni semmire. Akkor jó bulinak tûnt.

-Az eszem megáll. Te nem vagy komplett. Hogy lehetsz az én öcsém? Nem fogadtak téged véletlenül örökbe? Hogy lehetsz ennyire naiv? És ha történt volna Lilivel valami? Gondolod, hogy Hanna maga vitte volna el a balhét?


-De nem történt semmi. És különben is azt mondta, hogy ettôl nem lehet semmi baja. Csak szórakozunk egy jót.


-Èn leszarom, hogy mit mond Hanna. Engem te érdekelsz! Belegondoltál, hogy véget vethetett volna ez az ügy a karrierednek, ha esetleg kiderül? Marha nagy szerencséd volt. Tôlem nem tudja meg senki, és imádkozz, hogy Hanna is tartsa a száját. Egyébként meg sem érdemled, hogy törôdjünk veled. Néha magadba nézhetnél, és leszállhatnál a magas lóról. Tudod, magasról nagyobbat lehet esni.

-De...


-És az a csók, az is csak egy jó móka volt? Hogy alázhatsz meg valakit ennyire? Belegondoltál már, mit érezhet Lili? Nem az óvodában vagy, és nem a haját húztad meg. Mit ártott neked, hogy így viselkedsz vele? Mivel szolgált rá, hogy rúgj bele egyet?- annyira dühös voltam, hogy alig bírtam visszafogni magam.

-Nem Rami, a tánc és az a csók nem volt tréfa, az valami ....

 -Most már nem érdekel Kimi. Szerintem már mindent elmondtál, talán még többet is, mint amennyit tudni szerettem volna. Azért remélem, szégyelled magad. Ha lenne benned tisztesség, bocsánatot kérnél tôle. De figyelmeztetlek, tartsd magad távol Lilitôl.Ha még egyszer megbántod , nem úszod meg ennyivel. És ha megkérhetlek, egy ideig próbálj meg elkerülni, mert nem biztos, hogy nem váglak pofán.

-Miért véded ennyire? Csak nem szerelmes vagy?

-És ha az vagyok? Közöd? Az hogy neked nem kell, nem jelenti azt, hogy másnak sem. 

Sarkon fordultam és indultam a szobámba. Nyugalomra volt szükségem. A lépcsô alján viszont anya állt.

-Rami, mi történt, hogy üvöltöttetek Kimivel? Mit követett el?


-Semmit anya, ne aggódj. Egy lány miatt marakodunk.


Bementem a szobámba. Tudom, nem érdemli meg Kimi, hogy falazzak neki, de mégiscsak az öcsém. És különben sem használna senkinek, ha elmondanám az igazságot. Majd én ezt lerendezem vele férfiasan.  Végigvágtam magam az ágyon, amikor kopogtak.Kimi dugta be fejét az ajtón.

-Mi van, nem voltam elég világos?

-Bocs, csak gondolkodtam, és tényleg bocsánatot kellene kérnem Lilitôl. Meg tudod esetleg adni a címét?

-Feleslegesen töröd magad, hála neked, Lili elutazott és egy jó ideig nem is szándékozik visszajönni. Megnyugodhatsz nem fogja zavarni a köreidet, meg a drága Hannácskáédat sem. És mielött megkérdeznéd, nem adom meg a telefonszámát. Magadra vagy utalva. Nem veszek részt a mocskos játékaidban. Most pedig szeretnék aludni. Szóval, szevasz.

Kimi bezárta maga után az ajtót. Tényleg nem hiszem el, hogy ennyire mélyre süllyedt. Persze, megkönnyíthettem volna a dolgát, de most már csak azért sem. Érezze magát kicsit a pokolban, fortyogjon a levében. De a magyar nagydíjon lesz egy-két váratlan meglepetés, öcsikém. Készülj fel!

6 megjegyzés:

Regi&Ani írta...

wááááááááááááááááá ez volt a legeslegjobb rész (többi is jó de ez vlmi eszméletlen :D)
uhh örülök h volt Rami szemszög igy legalább megtudtunk jó pár dolgot...
áhh várom a kövit
puszi

sonnenschein írta...

Köszi..:) Igen, pont azért volt, hogy 1-2 dolog kiderüljön..:) A többi kicsit várni kell, hogy jönni fog.
Puszi

Regi&Ani írta...

uhh mikor lesz már friss rész hmm????? már tépem érte a hajamat... :d

sonnenschein írta...

Hát, még kicsit várni kell, most költözöm és ez teljesen lefoglal.. de szerintem jövö hét :)

Regi&Ani írta...

hja hát pech de nembaj még birok várni de lehet a végére előjönnek keményebben az elvonási tünetek :DDD

Regi&Ani írta...

mikor jön a friss???????????