2012. június 22., péntek

6.Fejezet

Anitát napokkal késöbb sem tudtam kifaggatni, hogy mi történt akkor éjjel. Csak az újságokból, meg a képekböl értesültem nagy vonalakban a történtekröl, de az kevés volt és, hogy öszinte legyek, nem nyugtatott meg. Annyira szerettem volna, ha valaki azt mondja, hogy csak álmodtam az egészet, de tudtam, ilyen szerencsém nem lesz. A másnapi újságok az elsö oldalon közölték, hogy Kimi Räikkönen újabban rúdtáncosnökkel tölti  az éjszakáit. A szüleim szerencsére egzotikus hajóúton vettek részt,különben biztos ugrott volna a budapesti nyaralás. Még a boltba sem engedtek volna, nemhogy nyaralni. Csak remélni tudtam, hogy mire hazaérnek, már senki nem fog a történtekre emlékezni. De mivel nem akartam kockáztatni, gyorsan összepakoltam, felhívtam Lindát, és lefoglaltam másnapra a repülöjegyet. Minél elöbb húzni akartam Magyarországra. Elötte azonban még tudnom kellett, hogy mi is volt pontosan. Anitán kívül csak Ramit kérdezhettem meg. Elövettem a telefonomat, kikerestem a számát és idegesen doboltam az ujjaimmal, míg vártam, hogy jelentkezzen.

-Ki vagy, mit akarsz? Ajánlom, hogy fontos legyen!- szólt Rami nem éppen kedvesen a telefonba.


-Rami, te mindig ilyen kedves vagy? Amúgy Lili vagyok...


-Bocs, Lili, nem láttam, hogy ki hív. Még nem hevertem ki teljesen tegnap esti bulit. Kicsit sokat ittunk, és késön kerültem ágyba. Amúgy hiányoltunk tegnap...


-Haha, baromi vicces vagy! A múltkori eset óta még bevásárolni sem megyek szívesen, nemhogy bulizni. Szerencsére az ôsök nem tudnak semmit, az unokabátyámat pedig megzsaroltam, hogy tartsa a száját. Figyelj, azért hívlak, mert beszélnünk kellene. Tényleg fontos. Holnap elutazom 2 hónapra, de elötte még tudnom kell valamit. Találkozhatnánk ma??? Kérlek, kérlek, kérlek...


-Ööö Lili, adj 2 órát, míg újra emberi külsôt varázsolok magamnak, és talizzunk a halastónál...


-Rami, mondtam már, hogy szeretlek? Akkor ott várlak. Szia.

Alig tudtam ülni a fenekemen, így fél órával a megbeszélt idöpont elött már a tónál volt. Kevesen voltak, de a világ kicsi, és  Hanna jött velem szembe. Na pont ö volt az, akivel a legkevésbé szerettem volna találkozni.

-Óh a kis részeges rúdtáncosnö! Csak nem kijózanodtál?

-Hanna, te mit keresel itt? Nem kellene Kimire vigyáznod, vagy esetleg mükörmöztetni, feltöltetni az ajkadat? Ahogy látom, esedékes az újabb botox-kezelés.

Láttam, hogy Hanna elsápad és bosszún töri a fejét. Tudtam mi jár a fejében, lassan távolodni kezdtem a tótól, mert nem szerettem volna fürdeni.

-Most nagyon okosnak és viccesnek képzeled magad ugye? De tudom én mire megy ki a játék. Beleestél Kimibe és most minden eszközzel meg akarod kaparintani.

-Te megôrültél? Nyugodtan tartsd meg! Akkor sem kellene, ha utánam dobnád vagy fizetnél érte.

-Persze, minden nö ezt mondja. Láttam ám hogy néztél rá. De tudd meg, hogy Kimit csak a testemen keresztül szerezheted meg. Egyébként meg tudod mi vagy? Egy olcsó, kis...


-Hanna, elég legyen, fogd vissza magad! -Nem is vettem észre, hogy Rami is ideért. A hálám örökké üldözni fogja.-Úgy tudom, az öcsémmel találkozol, ö meg már elindult otthonról. Ha nem sietsz még meggondolja magát, és hazamegy.

-Ja, Lili-fordult még vissza Hanna-egyébként Kimi roppant viccesnek találta a kis jelenetedet. Azt mondta, még soha nem látott táncoló bálnát. Még mindig könnyesre neveti magát, ha rád gondol.


Aú, ez fájt. Rami is észrevette, hogy mennyire megbántott ezzel a mondattal.

-Ne is figyelj rá, csak féltékeny. Egyébként meg annyi esze van, amennyi látszik. Nem is tudom, mit eszik rajta a hülye öcsém. Nem is vagy bálna. Többet érsz, mint 100 Hanna együttvéve.

-Köszi Rami, édes vagy, hogy próbálsz vigasztalni. Tudod, nekem az fáj, hogy Kimi nevet rajtam. Bár nem is tudom, ez miért érdekel, de díjaznám, ha néha nöként tekintene rám.- Basszus, ezt most miért kellett? Nem kellett volna ezt Raminak elárulni, tiszta hülye vagyok.
-À, mindegy, hagyjuk ezt a témát. Rami, kérlek áruld el, mi volt azon a bizonyos estén.. Anitából még harapófogóval sem lehet semmit kihúzni. Ùgy látom, élvezi, hogy szívathat.

-Lili, te tényleg nem emlékszel semmire?-nézett rám Rami hitetlenkedve.

-Rami, ha emlékeznék, nem itt lennék, hanem már a Budapestre tartó járaton. Addig tiszta a kép, hogy mialatt táncoltatok, a pincér hozott egy adag koktélt, amit egy állítólagos hódolom küldött. Kicsit furcsálltam a dolgot, mivel rajtatok kívül senkit nem ismertem, de addigra már ittam, és mindegy volt. Arra még emlékszem, hogy táncolni kezdtem az asztalon, aztán már csak reggel tértem magamhoz. Igazán nem értem a dolgot, mert bírom az alkoholt. Kérlek nyugtass meg, hogy nem tettem semmi olyat, amitöl félnem kellene ezek után.

Rami kicsit összezavarodva nézett rám, nem egészen értette hová akarok kilyukadni.

-Tudod mitöl fél egy nö, ha nem emlékszik dolgokra?- próbáltam rávezetni..

-Jaj, most már értem- csapott Rami a homlokára!- Ha arra gondolsz, akkor megnyugtatlak, nem tudok róla, hogy valakivel lefeküdtél, bár Kimivel elég közel álltatok hozzá. Valahogy annyira egymásra kattantatok, hogy nem tudtunk benneteket egymásról leszedni. Mókás volt: Hanna húzta Kimit, Anita pedig téged, de hiába. -Valószínûleg érthetetlen pillantást vetettem rá, mert sóhajtott egyet és vigyorgott.- Jól van, nem kínozlak tovább, elmesélem az elejétöl.Szóval felugrottál az asztalra táncolni. Ebben még nem is lett volna semmi rossz. De valamelyik hülye bekiabálta, hogy szeretne többet látni. Neked sem kellett több, egyböl lekaptad a felsödet. Közben Kimire fókuszáltál és mindenki látta, hogy neki táncolsz. Hanna megpróbálta Kimit elrángatni, de ö lerázta magáról Hanna kezét, feléd nyúlt és leemelt az asztalról. Ekkor Anita próbált téged elhúzni onnan, de Kimi utánad kapott, és te inkább öt választottad. Mondjuk meglepödtünk, mert úgy látszott utáljátok egymást. Ezek után már nem tudtunk titeket leállítani, vártuk, hogy mi sül ki ebböl a dologból. Egymáshoz simultatok, Kimi kiszedte a csatokat a hajadból. Vadítóan néztél ki, erre szokták mondani, hogy a hernyóból gyönyörü lepke lett. Nem tudom, hol tanultál meg rúdtáncolni, de örjítö volt. Kimi pedig élvezte, hogy öt használod rúdnak. Megragadta a fenekedet, magához húzott és úgy csókolt, mintha az élete múlna rajta.A legtöbb ember ezt már elöjátéknak nevezi.  De téged sem kellett félteni. Csak minden jónak vége lesz egyszer, Hannánál elszakadt a cérna. Megragadta a karod, és magánkívül ordította, hogy ne gondold, hogy bejössz Kiminek, ez csak bosszú a Mazsola miatt, és ezt ök ketten eltervezték. Megfagyott a levegö a teremben, abbamaradt a zene, senki nem mert mozdulni. Te is ledermedtél, ránéztél Hannára, majd Kimire. Hanna közben szajhának titulált, mi meg mintha lassított filmet néznénk. Felemelted a kezet és megpofoztad Hannát, majd megfordultál és egy laza mozdulattal Kimi is kapott egy jókora fülest. Az emberek tapsoltak, mi pedig kihasználtuk az alkalmat és kicipeltünk a bárból, majd be az autóba és elvittünk Anitához.


Na, én ekkor  kaptam sokkot. Kinyitottam a szám, majd bezártam, csak tátogtam,mint a hal. Nem hiszem el. Elöbb megcsókolom Kimit, majd megpofozom. Nem vagyok normális.

-Lili, hahó mondj már valamit!- Rami nem tudott mihez kezdeni a némaságommal.


-Mondanék én, de még nem  dolgoztam fel a hallottakat. Mindenesetre köszi, hogy mindent elmondtál és jólesik a tudat, hogy számíthatok rád. Holnap elrepülök Budapestre, és 2 hónapig nincs se Hanna, se Kim... Jaj, ne...!!! Édes, jó Istenem...ez nem lehet..!!!!


-Mi van, Lili? Eszedbe jutott valami, amiröl én nem tudok?-nézett rám Rami kérdöen.

-Ìgy is mondhatjuk. Tudod mondtam a múltkor, hogy szeretek ruhákat rajzolni. Találtam egy pályázatot, ahol a Forma 1-es pilótáknak kellett ruhát tervezni a magyar nagydíjra. Én is elküldtem a tervemet,és teljesen kiment a fejemböl, hogy a nagydíj elötti fogadáson meg kell jelennem. Ugye tudod, hogy ki lesz ott???


-Ha jól sejtem, Kimi. De ha van egy kis szerencséd, akkor Hannát itthon hagyja. Nyugi semmi baj nem lesz, különben is az unokatesódat vidd magaddal, de elöbb avasd be a részletekbe. Kimi meg nem fog semmit csinálni, a múltkori a pofon egy idöre  helyretette. Nem olyan birka ö, mint amilyennek látszik. Egyébként meg ügyes és belevaló csajszi vagy, meg fogod oldani egyedül is. Bízom benned és remélem te nyered meg a pályázatot.

-Kösz, Rami. Tényleg jó barát vagy. Igazad van, meg tudom magam védeni.  A fogadásra pedig Mikit viszem magammal, nehogy kísértésbe essek, és lesmároljam Kimit. Jól van drágám, most lépek,mert reggel korán megy  a gépem. Ha esetleg valami történik, értesítelek.-kacsintottam rá.


Rami átölelt, megpuszilt és elindultunk hazafelé.







2 megjegyzés:

Regi&Ani írta...

szija
uhh Hannat meg tudnám folytani abba a vizbe :DDD nem gondoltam volna h ilyen fordulatokat vesz, igaz vannak homályos foltok de majd rájövök a dolgokra vagyis bizom benne... de azért bizom benne h Kimivel vlmikor összejönnek :D
na siess a folytival
puszi
R&A

sonnenschein írta...

Hát Hannának voltak és még lesznek is húzásai... azt hiszem értem a homályos részeket, de nemsokára azokra is fény derül, nyugi..:)
örülök, hogy tetszett..:)
Puszi,