2012. december 9., vasárnap

15. Fejezet

Másnap elég későn keltünk Ramival, Linda már türelmetlenül toporgott az ajtó előtt. Szegény el sem tudta képzelni, hogy mit csinálhatunk olyan sokáig. Reggeli helyett már ebédeltünk, és közben jó hangulatban beszélgettünk. Az ebéd végére Miki is berobbant, majd próbálta kihúzni belőlünk, hogy tulajdonképpen mire is készülünk. 

-Na, mi  a mai program? -kíváncsiskodott Miki.

-Ne is reménykedj, nem jöhetsz velünk. Ez csajos buli, tudod, ide csak lányok jöhetnek..:)

Rami köhécselt..

-Lili, ez fájt. Én még pasinak érzem magam, igazi, egészséges pasinak. Szóval nagyon gyorsan vond vissza, különben megmutatom, mit tud egy igazi férfi..

 -Úgysem mered megtenni.-nyújtottam ki a nyelvem, de közben már szaladtam ki a konyhából. Ill. csak szaladtam volna, mert Rami elkapott, felkapott a vállára és elindult a szobám felé.

-Tegyél le! Nem így viselkednek az igazi férfiak. Olyan vagy, mint valami ősember, mikor becipelte a zsákmányt a barlangba!

-Mit mondtál, asszony? Ezért megfizetsz!- mordult fel Rami, és jókorát csapott a fenekemre. Közben én már a hátát ütöttem és visítottam.

-Jól van, jól van visszavonom, csak tegyél már le végre. Szóval- mondtam, mikor már újra a lábamon álltam-, ez olyan buli lesz, ahol lányok lesznek, és Rami a kivétel, mert ő fog bennünket furikázni és rajtunk tarta majd a szemét. Meg van elégedve, Mr. Räikkönen?

-Na, így azért már más a helyzet..-mosolygott Rami.

-Egyébként olyanok voltatok, mint valami öreg házaspár.-vigyorgott Miki. Jaj, ne.. Nekem ez megint magas labda volt. Már épp nyitottam a számat, mikor Rami megszólalt.

-Lili, fékezd magad, ne feszítsd túl a húrt, mert másodszor nem leszek úriember. És becipellek a barlangomba, akárhogy is fogsz könyörögni.

-De azt ugye tudod, hogy akkor a lépcsőházban hajtod álomra azt az aranyos kis szőke buksidat?-mosolyogtam rá ártatlanul. De tényleg nem akartam már kihúzni a gyufát.-Tehát,csak hogy visszatérjünk az eredeti témára, mi Ramival olyan 3 körül, kb. fél óra múlva lelépünk, mert még valamit el kell intéznünk. Nem fog sokáig tartani, majd 5-re jönnek a csajok. Aztán meg várnak a pasik és az éjszaka. De Miki,csak hogy megnyugtassalak, chippandale show nem lesz. És különben mi sem faggatunk, hogy mit csináltok ma éjjel, ugye Linda?

-Pontosan, drágám. És ha most nem haragszol, szeretnék nyugodtan készülni, hogy mire Lili visszaér, szabad legyen a fürdő..Nem akarlak kidobni, de ugye tudod, hogy merre a kijárat?- Miki kapott egy csókott, Linda pedig bevonult a fürdőbe. Miki hitetlenkedve nézett utána.

-Láttátok? Nem hiszem el, hogy csak így kirúgott..

-Hát haver -veregette meg Rami együttérzőn Miki vállát- sajnos ez van. Te biztos, hogy ezt akarod? Még nem késő, gondold meg, visszaléphetsz...

-Rami Räikkönen, ugye csak én nem hallottam jól, amit mondtál? Ne add alá a lovat, mert megbánod. Lehet Finnországban ezt így szokás lerendezni, de itt  a férfiak még férfiak, nem félénk gyerekek...-éljen, megint sikerült visszaterelni a beszélgetést.

-Á, Rami, nem olyan vészes a helyzet, csak akkor van gond, ha a két lány együtt van. Linda nyugodt, nem úgy, mint ez a kis fruska itt mellettem. Na megyek, mielőtt egy vörös, temperamentumos kobold kirakja a szűrömet.

Még kaptam egy puszit az arcomra és Miki lelépett.

-Rami, mi lenne ha indulnánk? Minél hamarabb elhozzuk az autót, annál hamarabb leszünk kész. És ahogy a csajokat ismerem, biztos hamarabb itt lesznek.- Elindultunk a kölcsönző felé és elhoztuk a fekete limuzint. A szomszéd utcában állította le Rami az autót, elég nagy feltűnést keltve. De Linda még nem láthatta. Hazaérve elfoglaltam a fürdőszobát, gyors smink és már kész is voltam. Utánam Rami következett. Még nem volt kész, mikor csöngettek és 5 hóbortos lány lepte el a lakást. Mire Rami elkészült, mi már az egyenpólóban és farmerben feszítettünk és Rami is megkapta a sajátját. Mindenki be lett mutatva, lassan indulni akartunk, mire Raminak valami eszébe jutott, és átvette az irányítást.


-Lányok, azt hiszem valamit elfelejtettünk. Úgy érzem, az lesz a legjobb, ha innentől kezdve én vezényelem az egész estét, vagy legalábbis az első részét. Szóval mindenkinek lesz valami feladata, és ezt a város leforgalmasabb részén kell végrehajtani. Vannak neccesebb és lazább feladatok. Itt vannak a  borítékokban, mindenki húzzon egyet. Aztán mindenki megkapja a feladathoz szükséges dolgokat és gyerünk az éjszakába.







Rami kirakta a borítékokat az asztalra és mindenki húzott egyet. Az elsőt persze Linda húzta, én voltam az utolsó. Mindenki röhögött, mikor kinyitotta a borítékot, rajtam kívül. Nem tudom milyen fejet vághattam, de Rami a térdét csapkodta a röhögéstől. Mindenki felolvasta a feladatát, a mázlista Lindának csak férfi neveket és telefonszámokat kellett gyűjtenie a pólójára. Lassan rám került a sor az olvasásnál.

Segédeszközök: Uborka, óvszer.
Feladat: Egy jóképű férfi kiválasztása, bemutatni az óvszer helyes felhelyezését az uborkára és eladni a férfinak.
UI. Ha bejön a pasi, megpróbálhatod elhívni bulizni...:)

-Lili, azt hiszem ez az, mikor a fagyi visszanyal-súgta Rami. Elővettem egy üveg Jägermeistert:

-Lányok, kénytelen vagyok egy kis erősítőt bevinni a szervezetembe. Ez a feladat meghaladja az erőmet.. Megint én vagyok az a peches, aki a leghúzósabb feladatot kapta. Bár úgysem látom azt a pasit soha többé, szóval, most igyunk és indulás.- Nevetve indultunk a szomszéd utcába, be a limuzinba és szóltunk Raminak, hogy indulhatunk. A Deák térnél álltunk meg, és elindultunk gyalog a Duna felé. Rami úgy döntött, hogy egy ismert szálloda előtt kellene tábort vernünk és kiszemelni a szegény áldozatokat. Ő szólt, hogy leül egy asztalhoz és mikor végzünk vagy ha valami baj lenne, ott megtaláljuk és indulhatunk tovább. Hatalmas buli volt, a csajok leszólították az ismeretlen férfiakat és mire elmagyarázták, hogy mit akarunk, mindenki dőlt a nevetéstől, mi is, meg a körülöttünk lévő emberek is. Már csak én voltam hátra. Megfordultam, hogy kis bátorítást kérjek Ramitól, de láttam, hogy nincs egyedül. Egy nagyon helyes pasival ült az asztalnál és elmélyülten beszélgettek. Lassan odamentem hozzájuk, a lányok meg követtek.

-Halihó- mondtam.-Rami nem akarsz bemutatni, ennek a csodás példánynak? Tényleg nem is tudtam, hogy ismersz itt valakit.

-Már kész is vagytok? Csináltam pár képet, de te nem vagy rajtuk. Ugye nem maradtam le? Amúgy nem ismerek senkit, csak Alex megkérdezte, hogy ideülhet e és kíváncsi volt, hogy mit műveltek.

-Ja, értem. Nem, sajnos nem maradtál le- húztam el a szám.- Nem találtam egy valamire való férfit sem, és arra gondoltam, hogy talán te tudnál segíteni. Benne vagy??

-Felejtsd el Kobold. Az így nem buli. Nézelődj még kicsit, tudod, aki keres az talál.-kacsintott rám.

-Ha te nem segítesz, abba sem halok bele. Viszont azt nem tilthatod meg, hogy Alexet be ne hálózzam. Szóval Alex, Lili vagyok. Nagyjából szerintem már tudod, hogy miről van szó, ugye?-Alex bólintott.- Megengeded, hogy tartsak neked egy kis termékbemutatót? Semmit nem kell tenned, csak figyelni. -Mivel nem ellenkezett, fogtam a kis dolgaimat és kezdtem az asztalra rakni. Csak annyi volt a baj, hogy a szomszéd asztaloknál is felfigyeltek rám, de addigra már ittam valamennyit, nem érdekelt a dolog. Sőt már kezdett tetszeni, igazi kihívás volt.- Akkor itt van egy uborka, hm.. egész szép példány, mivel Rami választotta, meg kell hogy feleljen. És abrakadabra, véletlenül van nálam egy óvszer is. Nem akarlak megsérteni, de ahogy így elnézem, rég jártál biológiaórára, ezért most megmutatom, hogyan kell helyesen védekezni. Szóval kibontod ezt a kis zacskót, ha lehet ne a fogaddal, mert megsértheted az óvszert, és feltekered az uborkára.. vagyis nem arra, de nekem most csak ez van kéznél. -Próbáltam csinálni, amit mondtam, de hirtelen megijedtem és eldobtam mindent, ami a kezemben volt.- Basszus Rami, nem mondtad, hogy ez az izé világít.

Rami és a lányok fuldokoltak a röhögéstől, és a könnyeiket törölgették.

-Vagy valahogy így kell csinálni, na. Nem vagyok profi, de mindig van első alkalom..:). Hogy tetszett?- fordultam Alex felé. Szegénynek láttam a fején, hogy belőle is mindjárt kirobbban a röhögés és én sem bírtam tovább. Leültem az asztal mellé és már a hasamat fogtam. Percekig csak hatalmas kacagást lehetett hallani, többen is megfordultak az utcán, de ez senkit nem zavart. -Ö, Alex, az a helyzet, hogy sajnos még nincs vége a feladatnak- mondtam, amikor már meg tudtam szólalni.- Meg kellene venned az uborkát és utána jöhetsz velünk bulizni, ha benne vagy.

Alex szó nélkül kinyitotta a pénztárcáját és fizetett. Aztán mindannyian elindultunk az autó felé és elmentünk egy felkapott helyre. Sokan álltak kint, de mivel nekünk már volt asztalfoglalásunk hamar bejutottunk. Azonnal megcéloztuk a bárpultot és kezdődött az igazi buli. Szegény Rami csak üdítőt ihatott, mi lányok pedig koktélt rendeltünk, majd a táncparkett felé vettük az irányt. Alexet meg valahol bent elveszítettük, de tudtam, ha kedve van úgyis odajön hozzánk. Éjfél után kezdtem kicsit fáradni, az asztalhoz támolyogtam, ahol Rami várt rám Alex és egy koktél társaságában.

-Mit iszol?- nézett furán a pohárra Alex.

-Sikító orgazmust..:)!

-Meghívhatlak még egyre?-kérdezte Alex, miután kiürült a poharam.

-Köszi, de azt hiszem, ma estére már elég volt az orgazmusból . Jóból is megárt a sok. -kacsintottam a fiúkra.- De jó ideig itt leszek Pesten, ha van kedved hívj fel és akkor meghívhatsz egyre. Én azt hiszem, most megyek vissza táncolni.- Felálltam és indultam, de akkor mintha szellemet láttam volna.- Egek, Rami, azt hiszem, itt van..

Rami követte a pillantásomat és ő is meglátta a szőke fejet, majd megrázta a fejét.

-Felejtsd el, ez nem ő. Csütörtöktől hamarabb nem jön, hidd el. Senki nem tudja, hogy itt vagy és hogy én itt vagyok. Sőt azt sem tudják otthon, hogy épp hol járok.Élvezd ezt az éjszakát, ma próbálj nem gondolni rá.  Most pedig nyomás táncolni és én is jövök. Alex?

Mind a hárman parkettre mentünk,és megkerestük a lányokat. Hajnali négykor indultunk haza. Mikorra mindenkit hazaszállítottunk, már világos volt. Annyi erőm volt még, hogy lezuhanyozzak és beestem az ágyba. Még félálomban éreztem, mikor Rami lefeküdt, kaptam egy puszit a homlokomra, és nemsokára már az álmok világában jártam.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádooom!!!! :D :D Alig várom már a folytatást!!! :D Puszi!!

sonnenschein írta...

Igyekszem...:) Köszi..
Pusza