2013. január 6., vasárnap

21. Fejezet!

Az asztalnál Linda, Miki és Rami várt ránk és mosolyogtak.

-Ti meg mit vigyorogtok, mint a vadalma?- kérdezte Kimi és gyorsan leült.

-Drága testvérem, mi ez a morcos hangulat és sietség? Csak nem elfáradtál? Vagy esetleg rejtegetsz valamit?- kóstolgatta Rami az öccsét.

-Dugulj el, Rami! Lili, mi lenne, ha csendben és gyorsan lelépnénk innen? Nem venné észre senki, és folytathatnánk, amit abbahagytunk. Rami, te meg nézzél szépen valami csinos kislány után, menj táncolni és hagyj minket egyedül.

-Kimi Raikkönnen, ezt nagyon gyorsan felejtsd el. Nem viszed Lilit innen sehová, bár úgy látom, nagyon is tetszene neki az ötlet.  Nem azért okozott itt tegnap este felfordulást, hogy most csak úgy mindent itthagyjon.

-Mit csináltál?- fordult felém a 3 pasi.

-Linda, most miért kell mindent elárulni? Amúgy semmi különös nem történt, csak nem tetszett a díszítés, így mindent leszedettem és kezdhették előlről. Nem ebben voltunk megegyezve, tartsák magukat a megegyezéshez.- vontam meg  a vállam.

-Ejha, milyen szigorú valaki. És milyen lesz a te esküvőd?- kérdezte hanyagul Kimi.

-Jaj, ne- nyögött fel Linda és Miki egyszerre.- Kimi, most aztán darászfészekbe nyúltál. Előcsalogattad a romantikus Lilit.

-Édes a bosszú, drágáim- villantottam rájuk egy gonosz mosolyt.-Mivel  a zenekar nem játszik, nem tudtok elmenekülni. Szóval én az esküvőmet decemberben képzelem el, kicsivel karácsony előtt. Szeretnék lovas szánt, két lóval, havat és hideget. És el akarok bújni a világ elől, egy kicsi, régi templomban akarom kimondani a boldogító igent. Nem akarok sok embert, csak a családot és a legközelebbi barátokat. Dióhéjban ennyi, nem vagyok túlságosan igényes. És most figyeljetek, mert van egy meglepetésem

-Énekelni fogsz?- nézett rám reményekedve Linda.

-Nem, nem fogok énekelni, valami mással készültem. Ha kérhetem, üljetek le!-gyorsan körülnéztem a teremben és mivel hozták a vacsorát, szinte mindenki bent volt. Ekkor láttam megfelelőnek az időt, hogy mondjak egy pohárköszöntőt.  Felálltam és egy késsel megkocogtattam a poharat .Lehet, hogy ez nem illik, de láttam egy filmben és annyira megtetszett, hogy ki akartam próbálni és erre akkor adódott alkalom.  A teremben hirtelen csend lett, mindenki rám figyelt.

Kedves ifjú pár: Linda és Miki, Tisztelt vendégek!

Nem fogom sokáig húzni az időt, mert tudom, a jó szónok nem beszél sokáig, és én is ezt az elvet szeretném követni. Tudom, hogy ilyenkor gyerekkori emlékeket szoktak felidézni, de én most mégsem ezt teszem. Csak szeretném elmondani az érzéseimet. Amikor egy éve elköszöntem, nem gondoltam, hogy erre az alkalomra fogok visszatérni. De be kell valljam, nagyon boldog vagyok. Mert két ember, akik számomra a legfontosabbak, egymásra találtak és úgy döntöttek, hogy együtt élik le az életüket.
Linda, Miki szeretnék Nektek köszönetet mondani, bár nincs elég szó, hogy mindent megköszönjek. Nélkületek nem lennék az, aki most vagyok. Még fiatal vagyok, de sokszor elbotlottam már, úgy éreztem, hogy a mélybe zuhanok, nem láttam a kiutat. És Ti, mint két Őrangyal ott voltatok, megfogtátok a kezem és segítettetek, hogy újra megtaláljam önmagam. Ti tanítottatok meg újra álmodni, hinni, bízni, érezni és szeretni, jobb ember lettem általatok. Ha rátok nézek, melegség tötli el a szívemet. És tudom, hogy egymásban kincsre leltetek, szeressétek és becsüljétek meg ezt a kincset.
Végül pedig idézettel szeretném befejezni, ami szeretném ha eszetekbe jutna, ha majd jönnek a nehézségek, a szürke hétköznapok, és talán kételkedni kezdtek a másik szerelmében.

" Összedőlhet fenn a magas ég,
leomolhat minden, ami ép,
egy a fontos: hogy te szeress,
minden más csak semmiség.

Veled alszom, veled ébredek,
testem láng, ha hozzám ér kezed.
Lehet minden csúf a földön,
ha szeretsz, nekem már minden szép."


Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kérem emeljük poharunkat az ifjú pár boldogságára és egészségére!- miközben a vendégek felálltak, gyorsan lefordítottam Kiminek és Raminak, hogy mi következik.
A vacsora utána Linda és Miki jöttek oda hozzám és Miki átölelt.


-Ez gyönyörű beszéd volt, erre igazán nem számítottam. Köszönjük, Hugi! Bár nem akarok ünneprontó lenni, de ugye tudod, hogy valami nem maradhat ki. A vacsorát le kell dolgozni.- és vigyorgott.

-Ó, egek! Ezt nem hiszem el, megint kezdik.- Linda csak a fejét fogta, Kimi és Rami pedig csak tanácstalanul néztek, mert nem tudták, mit akarunk. Szegényeknek minden új volt, nem ilyen esküvőkhöz voltak szokva.

-Pillanat, csak még valamit el kell intéznem.- leültem és lehajoltam az asztal alá, hogy levegyem a cipőmet. Biztos volt abban, hogy 40 perc csárdást nem tudok tűsarkúban végigtáncolni. Az évek során Mikivel kialakult egy szokásunk, hogy bármilyen táncos rendezvényen voltunk, egy csárdás-blokk csak a miénk volt. És ez itt sem maradhatott ki. A hátam mögött a fiúk beszélgettek, majd Rami hangját hallottam.

-Lili, nem szégyelled magad? Ha kérhetlek kicsit diszkrétebben csináld. Lehet igaza volt Kiminek, hogy elmenjetek valami csendes helyre. - mondta és röhögött. Teljesen kiment a fejemből, hogy az asztal alatt vagyok és mikor felemeltem a fejemet, jókorát koppant az asztal aljában.

-Ó, te perverz majom! Hogy neked micsoda piszkos fantáziád van!

-Aha, az én fantáziám mocskos, mi? Honnan tudtad, hogy  mire értettem? Rossz az, aki rosszra gondol.

-Te, ez annyira egyértelmű volt, mint hogy süt a nap. Milyen tapasztalataid vannak Neked, édesem? Ezért a fürdőben alszol, mert én az ágyba be nem engedlek. És nem tudsz semmivel kiengesztelni, szóval ne is próbálkozz.

-Ne is figyelj rá, csak irigy. Hajrá, szépségem.-nyomott egy puszit Kimi a számra.

-Gyere Lili, mutassuk meg a hideg finneknek, milyen az igazi magyar, tüzes temperamentum.- ezzel intett a zenekar felé, megfogta a kezem és a táncparkettre húzott. Amikor táncoltam, mindenről megfeledkeztem. Kb. 45 perc múlva kifulladva mentünk vissza a többiekhez. Kimi felém nyújtott egy pohár gyümölcslevet.

-Tessék, szerintem szükséged van rá. Nem semmi, amit itt műveltetek. Felér egy kisebb edzéssel. Ugye most pihensz kicsit?

-Köszönöm, az életemet mentetted meg. Olvasol a gondolataimban, pontosan tudod, hogy mire vágyom.-Hálásan pislogtam Kimire, miközben elvettem a poharat.Egy pillanatra összeért a kezünk, és forróság öntötte el a testemet.- Pihenni? Nincs rá időm, ugyanis apa csak arra várt, hogy Miki befejezze. Nézd már jön is felénk, és tuti nem veled akar táncolni. - Igazam is lett, és Rami is úgy döntött, hogy megtáncoltatja Lindát.

-Lili- szólt utánam még Miki.- Nagyon melegem van, azt hiszem, mi Kimivel kimegyünk kicsit levegőzni. Szóval ha nem találtok, csak az udvaron leszünk. - a csapat így ketté vált, mi táncolni, a két fiú pedig kifelé igyekezett.

2 megjegyzés:

Leila írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Egy igazi, magyar esküvőt írtál le, biztosan érdekes lehetett a finneknek.Kimi ügyesen bevallotta érzéseit, mint egy jó kisfiú.
Várom a folytatást!
Puszi: Łeila

sonnenschein írta...

Szia!
Biztos furcsa lehetett, de élvezték..:)

Igen, Kimi jó kisfiú..:D

Puszi