2012. szeptember 27., csütörtök

10. Fejezet

Szóval Lindával és Mikivel taxiba vágtuk magunkat és elindultunk felfedezni  a pesti  éjszakát. Én már a taxiban kikötöttem, hogy nem iszom egy korty alkoholt sem, mert biztos voltam benne, hogy lesz egy lánybúcsú, ott pedig nem húzhatom majd ki magam. Eldöntöttem, hogy ezután vigyázni fogok, hogy mit csinálok,mert nem akartam olyan helyzetbe kerülni, mint legutóbb. Egy felkapott étterembe mentünk, nem volt nagy hangzavar, így lényegében mindent megbeszéltünk. Nyilván voltak olyan dolgok, amikröl Linda és Miki nem tudhatott, ezért párszor meglátogattam a mosdót, szombatra összetrombitáltam a baráti csapatot, és egyeztettünk a lánybúcsúval kapcsolatban. Volt pár ötletem, és tudtam, hogy jól fogunk szórakozni... Linda mindenképp azt szerette volna, ha én leszek a koszorúslány, de bármennyire fájt is  a szívem, sajnos a Forma 1 miatt  vissza kellett utasítsam. Ugyanis az idömérö edzésen is kötelezö volt megjelenni.  Bárhogy számolgattam, tudtam, hogy még így is hamar le kell lépnem, ha idöben oda akarok érni az esküvöre. Csak azt sajnáltam, hogy egyedül leszek, de elhatároztam, hogy jól fogom magam érezni. Jóval éjfél után kerültem csak ágyba, és a fáradtságtól azonnal elaludtam. Másnap Linda rángatott ki az ágyból. Délelött ruhapróbára mentünk Lindával, mivel minden rendben volt, a ruhát azonnal haza is vittük. Egy egyszerü ruhát választott, tudtam, hogy gyönyörü lesz benne.


 Most már csak Lindát kellett valahogy lerázni, így elküldtem a szüleihez, hogy elvégezzék az utolsó simításokat. Én pedig egy drasztikus változásra készültem. De elötte még összefutottunk  a lányokkal és megkezdtük a lánybúcsú elökészületeit.. :) Azután elindultam a fodrászhoz. Fodrász után kaptam egy lazító masszázst, majd estélyi ruha vadászatra indultam. Találtam egy halványzöld koktél ruhát, ehhez cipöt, táskát és elindultam haza.

-Linda, megjöttem!!! Itthon vagy?

-A konyhában vagyok- kiabált vissza. -Képzeld, már sikerült mindent elin...-ekkor felém fordult és meglátott-. Te mi  a jó büdös francot csináltál? Hogy nézel ki? Te normális vagy? -hoppá, arra gondoltam, hogy ki fog akadni, de hogy ennyire....

-Linda, nyugodj meg. Egyszerüen csak úgy éreztem,hogy változtatnom kellene kicsit magamon. Ne akadj ki, nem vagyok kopasz. Egyébként csöpög valami izé... Sajnos nem tudom beazonosítani, mi az..Látom, még most sem tanultál meg fözni, pedig már ideje lenne..:) Tényleg, Miki tudja, hogy mire vállalkozik?

-Te, ne térj el a témától! Megállsz, ne közelíts, fordulj meg!- fenyegetett meg a fakanállal.

-Linda, elfelejtetted az ül és lábhoz parancsot - nevettem el magam. Tudtam, hogy megnyertem a csatát. Igazából csak annyit csináltam, hogy levágattam rövidre a hajamat és befestettem vörösre. Nekem tetszett. -Amúgy ne akadj ki ennyire, tudod, hogy az esküvön te leszel a föszereplö. Neked kell szépnek lenni, szóval ne morgolódj, mert ráncos leszel és azt nem venném a szívemre.

-Te mondd, nem ütötted véletlenül oda valahová fejed? Nem szenvedtél véletlenül valamilyen fejsérülést?-vigyorgott. -Jól van, megadom magam,  annyira azért  nem rossz...

Ekkor jelzett a telefonom, sms-t kaptam:  Szió! Remélem, szerencsésen földet értél. Holnap én is érkezem, délután 2-kor.. Kijössz elém? Lakhatok nálad esetleg? Puszi, Rami.

-Igen, igen, igen, éljen, éljen..-Táncoltam körbe a konyhát a felmosóval.- Idejön, idejön..:)

Linda kicsit furcsán nézett rám. -Te Lili, ittál valamit? Vagy teljesen elmentek otthonról? A fodrásznál agymosást is végeznek?

-Dehogyis, teljesen józan vagyok. Csak Rami idejön, holnap.. Nem akarom feszíteni a húrt, de ugye lakhat itt? Ígérem, nem fogunk zavarni. És ugye az esküvöre is eljöhet? Kérlek, kérlek, kérlek..-néztem könyörgön Lindára.

-Most melyik kérdésre válaszoljak? Nem is tudom.. nem leszünk kicsit sokan?  Hát persze, te ôrült. Nem is engedném máshová. A te barátaid az én barátaim is. Kíváncsi vagyok már a szuperpasira..

- Ugye tudod, hogy mennyire szeretlek?- öleltem magamhoz és pusziltam meg.- Most újra el kell mennem. Majd jövök! Ja, és szombat estére ne csinálj programot. Ez parancs! Pá, Drágám!

Kiviharzottam a lakásból. Eszembe jutott valami és ezt sürgösen el kellett intéznem. Útközben vettem 7 darab fehér pólót és bevittem a nyomdába. Elégedetten dörzsöltem össze a tenyeremet. Készülj drága unokatestvérkém, mert ezt az éjszakát életed végéig nem fogod elfelejteni..:)

Nincsenek megjegyzések: